Thursday, January 15, 2009

Breathe Again




Breathe Again
Juwita Suwito


Have you wondered how it feels when it's all over
你是否想過一切結束時 會是怎樣的感覺

Wondered how it feels when you just have to start anew
想過要重新開始 又會是怎樣的感覺

Never knowing where you're going
從不知道你會往哪裡去

When you face a brand new day
當你面對嶄新的一天

It used to be that way
過去曾經是這樣子的

Now I just close my eyes and say
而現在我只閉上我的眼睛 說我只不過想 

*I just want to breathe again
再一次呼吸

Learn to face the joy and pain
學習面對那份快樂與痛楚

Discover how to laugh a little , cry a little
探索怎麼多去歡笑一點 多去哭泣一點 

Live a little more
多活出自己一點

I just wanna face the day
我只想活在今天 

Forget about the wars of yesterday
遺忘昨天的傷悲

Maybe if I hope a little Try a little more
或許如果我多期盼一點 多嘗試一點

I’ll breathe again*
我就能夠真正再次呼吸

Starting out again is never easy
重新再出發 從來不是件易事

Disappointments come and go but life still moves on
失望來來去去 而人生仍然繼續

With a bit of luck It's a brand new start
擁有那麼一點運氣 就會是個嶄新的開始

That might just work my way
說不定那就是適合我的方式

No need to walk away
不需要逃避 

Don’t want to live life's replay
不想活在過往的重覆裡


Repeat *
Things will work out fine
事情自然會迎刃而解 

If you can find the courage to look past the night
只要你能找到度過今夜的勇氣

To see the break of dawn
就會看見明日的破曉曙光

No comments: